17.1.15

Ebay tip – The black line.



Jeg har bogstaveligt fået en mega obsession med Ebay her i de seneste dage, efter en veninde viste mig nogle ting for nylig. Dog skal jeg være ærlig at sige, at jeg aldrig har købt noget derinde fra endnu, da jeg er en smule i tvivl om/bange for told, hvordan man skal betale o.s.v. Men jeg tror, at jeg her i den kommende uge, vil tage ”chancen” og prøve det og se, hvordan det går. Jeg har derfor fundet nogle ting, alle i sorte farver, som I ser, som jeg tænkte, jeg ville dele med jer, og som jeg ikke ville have noget imod at eje – til inspiration hvis I evt. også søger lidt. Jeg ville rigtig gerne høre, om I har erfaringer med at bestille/købe inde fra Ebay - har I været tilfredse, er det hele kommet frem i god kvali, har I været udsat for, at det ikke er kommet frem, eller er I eventuelt blevet snydt?  Del endelig jeres tips og erfaringer, det ville være så lækkert!

Hvad synes I om tingene, jeg har fundet?

2 kommentarer:

  1. De er allesammen super fine!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  2. Lækre items du har fundet frem!
    Jeg har ikke selv prøvet at købe via Ebay, er nok også lidt nevøs ved, om det er okay ;)

    SvarSlet