11.1.15

Outfit Obsession #1.


| Get the things here | Sweat | Culottes | Jacket Beanie | Socks | Sneakers | Watch |

Som nævnt i mit nytårs indlæg har jeg tænkt mig her i starten af året at begynde på nogle nye serier, lidt ligesom Sine’s fashion tips, hvor de kører ind imellem. Og jeg tænkte, at jeg vil introducere jer for en af de nye serier  -  som I ser på overskriften hedder den ”Outfit Obsession”. Det bliver kort fortalt en serie, hvor jeg har fundet et outfit billede, det kan være på tumblr, en kendt, måske en anden blogger, you name it, og billedet viser så et outfit, som jeg synes er fedt, og jeg er vild med. Så prøver jeg at genskabe looket, bare hvor jeg sætter mit eget præg på, f.eks. på ovenstående billede har de grå trøjer på, men det kan være, jeg synes, det ser bedre ud med en hvid, så gør jeg det ligesom til mit eget. Håber, det er til at forstå. ;-)
Men altså hvis vi tager denne her gangs billede, som jeg har fundet inde på tumblr (følg mig, hvis det lyster – blogbysine), så elsker jeg det her outfit, fordi det er basic, men stadig har et twist af min favorit stil sådan tumblr like street agtig. Og så bærer de begge de trendy culottes busker, som man så lidt til sidste år, og som klart bliver på mode i år. Men ja, som I ser, har jeg bl.a. valgt at tilføje en hvid sweat i stedet for grå, som jeg nævnte,  fordi jeg synes, at det måske  kunne blive lidt for mørkt med grå til, derfor valgte jeg også, at det skulle være hvide sokker i stedet for. Casio uret tilføjet jeg, fordi jeg synes det passede godt til  stilen!

Hvad synes I om outfittet? Og er det en god serie idé, giv endelig feedback.

2 kommentarer:

  1. Det synes jeg helt klart er en fed idé! Det er en super god måde til at give varierede blogindlæg!

    //Benedikte

    http://all-around-as-always.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at få noget feedback - er super glad, for at du synes om ideen, tusind tak. <3 Præcis, det er også min tanke bag mange af de her serirer som jeg laver, og selvfølgelig også grundet min passion for det jeg snakker om. ;-)
      Mange tak, for din kommentar!

      Slet