10.1.15

Carrie watch giveaway - WINNER.


Godaften de damer.  <3 Det er jo i dag d. 10 januar, hvilket vil sige, at der faktisk kun er 2 uger til, jeg har fødselsdag ;-) Men det er bestemt ikke det vigtigste, for det er jo i dag, at vinderen af min giveaway skal trækkes, hvor man kan vinde et valgfrit Carrie ur fra ure.dk.
 Jeg er super glad for, at der har været så mange, der har haft lyst til at deltage, og det betyder som altid rigtig meget for mig, og jeg er ked af, at jeg ikke kan ”give” jer alle noget, for det fortjener I virkelig alle. Men der er jo kun én vinder (desværre, kan man sige), og den heldige har jeg fået trukket tilfældeligt, inde på Random.org. Og egentlig synes jeg bare, vi skal komme til det, så vinderen er...

Frederikke S.

Stort tillykke til dig - du har vundet det Carrie ur, som du har kommenteret, at du har ønsket dig, og det håber jeg, at du bliver super glad for. ;-) Jeg ville kontakte dig via. mail snarest!

Igen mange tak til alle jer, der deltog – det betyder meget. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar