7.1.15

Sine’s fashion tips #11 – denim denim denim.


Inden længe er det forår, hvilket betyder, at der kommer nye trends i modeverden. Allerede i efteråret 2014 var der modeuge i de store modehuse, hvor de viste 2015s forår-sommer kollektioner frem. Nu er vi kommet lidt ind i det nye år, og hvis der er nogle af jer, der ligesom mig gerne vil være lidt på forkant med forår-sommer trendsne – så kan man da allerede starte nu. Jeg fulgte med igennem modeugerne og har kigget tilbage på dem – og noget af det, jeg lagde mest mærke til, som gik igen, og også senere er blevet vist i flere magasiner, er denim. Der var flere store modehuse og designere som f. eks Kenzo, Gucci, Stella McCartney, Chloé og masser andre, der alle havde mindst ét stykke denim med på catwalken, og flere havde også en linje kun med denim twists. Jeg er selv ret bidt af den her mode, da jeg synes, at den er sådan lidt mere basic. Jeg vil skyde på, de fleste har bare et eller andet denim i deres garderobe, så alle kan være med på denne trends, og I vil da helt klart komme til at se mig i flere denim ting i løbet af forår-sommer sæsonen. ;-)

Hvad synes I om denne trend med denim ting?

Nu varer det ikke længe, inden min giveaway slutter, så hvis I kunne tænke jer at vinde et Carrie ur, så skynd jer ind at deltage, her!

4 kommentarer:

  1. Hej Sine,
    så dejlig en blog du har :-)
    Jeg kan godt lide denim, helst hvis det sidder pænt tæt til kroppen, som på billede 1 og 2 :-)
    Dejligt at du har deltaget i min giveaway.
    Ønsker dig en skøn torsdag.
    Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria - tusind tak, skal du have! Det betyder rigtig meget for mig, at du synes om det jeg laver. :-)
      Ja, det kan simpelhent se så fedt ud - men denim er generelt bare lækkert, synes jeg.
      Jeg takker, du ønskes en forsat god søndag - tak for kommentaren. <3

      Slet
  2. Det er da en rigtig god nyhed til mig, som altid går i cowboybukser! (:
    Håber at du er kommet godt ind i det nye år.

    Knus
    aseaofinspiration.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, det kunne da ikke blive bedre, var? ;-) Som jeg nævner er noget af det der dejligt ved trenden, er at denim er noget de fleste har hjemme i garderoben, så man nødvendigvis ikke behøver ud at købe forskellige items i lange bander, da det også generealt bare er denim der er på mode og ikke en speciel ting - klart lækkert plus, synes jeg!
      Det er jeg, tusind tak - det håber jeg også du er?<3

      Slet