24.10.14

Home office.


Lige for tiden er jeg helt fuldstændig bidt af værelsesindretning og kigger en masse værelses inspiration på Instagram, Pinterest, Tumblr o.s.v. Jeg har bl.a. fundet en instagrammer, der hedder Creativeoffices, som jeg virkelig synes har nogle spændende og inspirerende billeder, mange af overstående billeder er også fra den Instagram!
I øjeblikket har jeg i skolen valgfag, hvor jeg må lave lige, hvad jeg har lyst til, bare det er ud af genbrugs ting – hvilket egentlig er enormt fedt. Jeg regner med at lave et tøjstativ ud af metalrør, sådan lidt retro stil.
Jeg drømmer også om et nyt skrivebord med tilhørende stol, gerne fra HAY, men tror ikke lige, at jeg kan lave et bord,  hehe. ;-)
Hvis jeg får lavet nogle spændende ting i det her valgfag, skal jeg nok få smækket billeder ind af det her på bloggen, eller hvis jeg laver en lille ting, som jeg kan lave til et DIY!

Hvad synes I om overstående billeder på collagen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar