22.10.14

Acne Studios.

Acne Studios.

Dette indlæg er sponsoreret af Trendsales!

Et af mine favorit high-end mærker er uden tvivl det svenske mærke Acne Studios! Jeg er helt vild med deres design, det sådan lidt mere basic men stadigvæk med et twist af lidt mønster/print, og selvfølgelig de ting, der er på mode, som f.eks. turtleneck. Dog synes jeg, at det er en smule dyrt til min pengepung, når jeg ikke tjener penge og kun får månedsløn, men jeg har klart overvejet at ønske mig en sweatshirt derfra her til jul, de er simpelthen for lækre! Men jeg har også kigget lidt på Trendsales for at se, hvad prisen står til derinde, og jeg må sige, at jeg vil råde jer til at tjekke det ud lige her, hvis jeres pengepung heller ikke rækker så langt, ligesom min, hehe. Jeg kunne da godt finde på at klikke noget hjem selv derinde fra, hvis jeg ikke får noget af det i julegave. 

Hvad synes I om Acne Studios? Hvilket stykke tøj er jeres yndlings for overstående collage?

2 kommentarer:

  1. Acne Studios laver bare de lækreste ting, som jeg desværre heller ikke lige har råd til ;)

    Rigtig flot collage, du har lavet :)

    SvarSlet
  2. Den cardigan ser bare så lækker ud!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet