22.6.14

Iceland vlog day 1 & 2.



Endeeeliiig har jeg fået redigeret min Islands vlog til jer.
Den først video her er både dag et og to, og så vil de tre sidste dage blive samlet i en anden video, som vil komme op snarest - (måske) om omkring en uge, vil jeg skyde på. ;-) Jeg håber, at I synes, det er sjovt at se, hvad jeg lavede deroppe, og at I synes, jeg har fået filmet nogenlunde - jeg har ihvertfald gjort mit bedste for, at I forhåbentlig vil synes om det!<3
Jeg tror ikke, jeg har så meget andet at sige, end at jeg havde en fantastisk tur med klassen, og at hvis der er nogle af jer, der ikke lige fik set mit indlæg med billederne deroppe fra, så kan I finde det lige her.

Kan I lide vloggen?

2 kommentarer:

  1. elsker når du laver videoer sine, rigtig god vlog, glæder mig allerede til den næste.

    SvarSlet
  2. Lækkert med videoer! :)

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet