18.6.14

Fastfood sweatshirt and shorts.




Som nogle af jer måske ved, eftersom jeg nævnte det i et af mine seneste indlæg, var jeg her i forgårs (det vil sige i mandags) i København, fordi mine drenge var kommet til byen (hvis I er i tvivl så selvfølgelig One Direction), jeg skulle ind og se dem live i Parken, som jeg har nævnt et par gange i løbet af året, efterhånden. Det var simpelthen den fedeste oplevelse, jeg har haft, og jeg ville ønske, jeg kunne spole tiden tilbage igen og igen for at opleve det en gang til, de var fantastiske. Jeg fik taget en masse billeder og film af dem, som jeg har overvejet lidt at dele med jer, men vil lige høre, hvad I synes?
Når men inden vi stillede os i kø (mig og en af mine gode veninder, der hedder Theresa), så var vi lige et smut på Strøget for at kigge lidt og shoppe. Jeg endte faktisk med ikke at købe det helt store, da der ikke var så lang tid, men kom hjem med det her virkelig fede sæt (efter min mening) fra
Monki – som jeg er SÅ forelsket i. <3 Jeg havde det på i skolen i dag, og jeg er virkelig glad for det! Jeg var så heldig, at det var sat en smule ned, til omkring 250 kr tilsammen, hvilket var virkelig dejligt. ;-) Hvis nogen var i tvivl, så er det ikke sat sammen, det vil sige, der både er underdel og overdel. Jeg købte også en anden ting, som jeg viser jer en anden gang.
Tror, jeg må sige, at det er noget af mit nye favorit tøj. :P

Hvad synes I om sættet?

11 kommentarer:

  1. Det er et virkelig komisk men også sødt sæt, jeg er vild med det <3

    Kig gerne forbi min blog, hvis du har lyst. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ej ja det har du faktisk ret i - det havde jeg slet ikke tænkt over, på den måde - men du har da fuldstændig ret. ;-)
      Det er jeg virkelig glad for at du synes - tusind tak, skal du have!<3

      Slet
  2. Rigtig rigtig fedt sæt!! Og så har det humor ;-)

    SvarSlet
  3. Mange tak, det betyder meget for mig, at du synes det. <3 Hehe ja, det kan man vel godt sige, at du har fuldstændig ret i. ;-)

    SvarSlet
  4. Super fedt og komisk sæt!
    Ville slet ikke have noget imod at se billeder fra 1D, var selv der inde så det kunne være meget sejt at se det fra en andens synsvinkel hvis du forstår:-D

    isabella-jl.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Har du lyst til at følges? <3

    http://pigen-med-togskinnerne.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. Synes det er vildt fedt!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Virkelig fedt sæt. Er iæsr vild med shortsne!

    http://industrialbarbie.blogspot.dk/

    SvarSlet
  8. Haha, man kan fornemme Monki med det samme i det sæt! En af mine favoritbutikker!

    idunhelene.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Wow det er fedt!(-:

    annamatildehv.blogspot.dk

    SvarSlet
  10. Waow!!!! Kæft hvor jeg elsker det sæt! :O

    Hilsen
    http://byja.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet