13.3.16

Call me when I’m in London.


(Pictures from last time I went to London)

Så er det sørme i dag jeg vender næsen mod det engelske, jeg skal nemlig til London på skolerejse, og nøj hvor jeg glæder mig! Selvom det er tredje gang jeg skal til London, så er der altid noget nyt at se, samt der skal naturligvis shoppes lidt, hihi. ;-) Men desværre betyder det også, at bloggen vil være stille den næste uges tid - heldigvis er der efterfølgende påskeferie for mig, og dér skal jeg simpelthen sparke røv (undskyld mig udtrykket) med at få lavet et par indlæg til jer, måske med nogle køb fra London? Kunne I være interesseret i det?
På min Instagram er jeg er begyndt at ”omlægge” lidt, og  jeg regner da bestemt med, at der skal blive sneget et par billeder ind fra London turen også. Så følg hellere end gerne med dér - sine_rl - smid gerne jeres Instagram i kommentaren også, så vil jeg tjekke dem ud!

Men i hvert fald ønsker jeg jer alle en skøn uge, forhåbentligt med lidt forårsvejr – vi ses snart igen <3

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

The day has finally arrived. I’m going to London on a school trip, and ohh I’m so excited! Even though it’s my 3rd time going there, there are always so many new things to see, and lots of shopping to do, hihi. ;-) But sadly it means that the blog will have a break for a week’s time, but luckily afterwards I will have my Easterbreak and I really need to make (hopefully) lots of blogpost for you guys, maybe with some of the things I buy in London? Would you be interested in that?
On
my Instagram I’ve started to put more posts up (or I’m trying to, haha) and I’m sure there are going to be some photos from London. So follow me if you want to  sine_rl - put your Instagram in the comment down below, and I will check it out!

But so far I’m wishing you all a lovely week see ya soon <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar