22.4.15

Spring make-up dupes.


Synes du ligesom jeg, at high-end make-up kan være noget så fint, men bare ikke når man ser på prisen? Faktisk kan du få mange af de dyre make-up mærke produkter som dupes. Dupe vil sige, at tingen ligner, f.eks. har samme farve nuance, men dog ikke helt er en efterligning (se overstående produkter, og det giver mening). Jeg har fundet denne lækre forårs look make-up, som du kan få meget billigere, end hvis du køber den i de dyre mærkers rækker! Hvis du er i tvivl om nogle af følgende produkter, så spørg i kommentaren. ;-)

Hvad synes I om denne dupe collage jeg har fået lavet?

2 kommentarer:

  1. Oh wow, vidste ikke at der var så mange dupes indenfor makeup! Men jeg ville til hver en tid hellere vælge en MAC læbestift, frem for dupen, da jeg kun har hørt godt om dem!

    http://industrialbarbie.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Super godt indlæg Sine! Hav en god dag:)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet