22.1.15

Sine’s fashion tips #12 – Bobble hats.



Sine’s fashion tips #12 – Bobble hats.

Vi er snart inde i februar, og vinter frosten er her stadig – hvilket egentligt  er fint med mig, for jeg har set på denne her relativt nye trend (i hvert fald i år) med de såkaldte bobble hats. I kender dem sikkert alle godt, måske er der endda nogle af jer, der husker dem tilbage fra, da man var mindre, jeg havde i hvert fald sådan nogle her på om vinteren -  hvem skulle tro, at hvad man havde på som mindre årig kom på mode nu i 2015, hehe? Når men som I ser, har jeg både blandet en collage med nogle forskellige bobble hats, hvis I lige præcis falder for denne trend, tænkte jeg, I kunne få lidt ”inspiration” til et køb af en. Og jeg har også samlet nogle billeder af udenlandske celebritets, så som Jessie J, Rihanna, Cara Delevingne and you name it, som er med på denne trend og kører stilen super fedt ud, synes jeg – på den her lidt street chill style (så meget noget for mig).
Så har jeg også fået taget billeder af min egen
bobble hat, som jeg faktisk har haft i en længere periode nu, og som jeg da skal til at finde frem igen, nu hvor det er kommet på mode. Min bobble hat er fra mærket H2O men kan nok ikke købes mere.
alt i alt er jeg ret så vild med denne trend - ikke nok med at det ser smart ud, så varmer det jo også ørene her i den kolde tid. Jeg kunne sagtens finde på at købe en mere, måske ud af stof, da jeg jo har denne her i strik ;-)

Hvad synes I om denne her trend med bobble hats? Har I selv en?

1 kommentar:

  1. FEDT indlæg! Jeg vil da finde min gode gamle bobble hat frem igen nu! ;)

    SvarSlet