11.11.14

Autumn/Winter 2014 lookbooks.



Som jeg snakkede om i mit forrige indlæg, elsker jeg at få inspiration rundt omkring, som Tumblr, blogs, magasiner o.s.v.  Noget andet jeg også finder meget inspiration i, er lookbooks fra de forskellige tøjfirmaer, for eksempel ser I Asos og Mango på de overstående collager. Her viser de noget af deres tøj, som man kan købe i butikkerne og på deres hjemmesider – og de har selvfølgelig eksempler på mange af de større trends, som er fremme her og nu til efterår/vinter, så som turtleneck og terner. Jeg synes, man får super meget inspiration ved at se, hvordan de har stylet deres outfits.

Kan I bedst lide Asos’ eller Mangos lookbook outfits? Og hvilket outfit er jeres ynglings?

1 kommentar:

  1. Fedt indlæg! :)

    Jeg kan bedst lide Mangos lookbook, uden tvivl. Mit yndlings outfit er det med den lange grå frakke, det er bare for lækkert! ;)

    SvarSlet