18.10.14

Busy busy...


Efterårsferien er efterhånden ved sin ende, desværre – personligt kunne jeg godt lige have brugt lidt flere dage, men sådan er det desværre ikke, og lektierne kalder allerede. Hele dagen i dag har stået på at skrive dansk bograpport af en bog, der hedder Supernova, faktisk en udmærket bog! Selvom jeg har lektier, jeg både skal lave i dag og i morgen, skal der alligevel lidt hygge til, synes min dejlige mor - så da jeg sad med næsen i bogen, kom hun med nogle super lækre skumfiduser og varm kakao - dejligt. ;-) Men som sagt starter skolen igen i overmorgen, og jeg har allerede en helt pakket uge, så bloggen kommer måske til at stå en smule stille, men jeg vil gøre mit bedste som sædvanlig for at få blogget regelmæssigt! Nu vil jeg smutte tilbage til bograpporten, og så håber jeg, at I alle har haft en skøn ferie. <3

Hvad har I lavet her i ferien? 

1 kommentar:

  1. Uuuuh, den læste vi også i min friskole-tid. :-))) Nice blog du har dig.

    SvarSlet