27.9.14

September faves.


September er så småt ved at være slut, og wow som tiden dog går – tænk at der kun er 3 måneder til det er jul, ihh hvor jeg glæder mig. Når men nu hvor vi snart er i oktober måned, synes jeg, at det er på tide igen at vise jer nogle favoritter fra måneden, der gik – masser af beauty favoritter i denne måned, faktisk sådan lidt ”basic” ting, børster o.s.v, som I kan se på billederne over.
Naked 2 palet – Som I ved, har jeg ønsket mig en Naked palette virkelig længe, og da jeg var i London (i sommerferien), var jeg så heldig at få en, som jeg også viste jer, da jeg kom hjem. Og lige siden da har jeg brugt den, jeg vil gå så vidt som til at sige hver eneste dag. Der er specielt tre farver, jeg har været helt vild med den her måned – Half baked, Bootycall og Chopper, alle tre super lækre farver.
Oriflame øjenskygge-børste - Til at påføre øjenskyggerne fra Naked paletten har jeg virkelig virkelig været glad for en børste, som jeg har fået sponsoreret af Oriflame, for lidt tid tilbage  – jeg bruger den hver dag til at lægge øjenskygge, og den er simpelthen så god!
Real Techniques buffing brush – En anden børste jeg har været enormt glad for at bruge hver dag i den her måned er Real Techniques buffing brush. Jeg bruger den bl.a. til at blende min concealer ud med, og få alt til at være blendet ind i huden. Elsker elsker den børste.
Oriflame mascara the one mascara – Jeg er her på det seneste begyndt og gå med mascara til hverdag. Måske er der nogle af jer der husker, at førhen var det kun af og til, jeg havde det på – men nu er jeg begyndt og gå med det hver dag. Og derfor har jeg været rigtig glad for en, jeg også har fået sponsoreret af Oriflame – den passer perfekt til, hvordan jeg vil have mine vipper.
Støt hjertet armbånd – I starten af denne her måned, da jeg var på fælleslejr med skolen, købte jeg det her støt hjertet armbånd. Jeg har gået med det næsten hver dag siden, og jeg synes, det er så fint og enkelt og passer til alle outfits – og så støtter man en god sag, hvilket jeg er helt vild med.
Maybelline baby skin – Endnu et af mine køb fra sommerferien i London, jeg mener ikke, at jeg har vist jer den her før – men jeg har i denne her måned begyndt at bruge den til hverdag, og jeg synes, det er en super godt primær, som holder fint på make-uppen.
Virkelig lækre/dejlige ting alle sammen – som klart kan anbefales. <3

Hvilke favoritter har I haft denne måned? 

Husk – at jeg har en ask me kørende lige i øjeblikket, hvor I hellere end gerne må stille spørgsmål – lige her!

2 kommentarer:

  1. Lækre favoritter!
    Elsker også mine Naked paletter og mine Real Techniques børster <3

    God søndag!
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, skal du have! Samme her - det er virkelig også nogle lækre ting, som virkelig er gode, kan klart anbefale det til folk der ikke har det. ;-)<3

      Slet