17.9.14

London fashion-week – Street style.



Her i de seneste uger har der været fashion weeks i nogle af de større byer, som de fleste af jer sikkert også godt ved – bl.a. har der lige været i New York i sidste uge, og i denne uge er der i London. I ved helt sikkert alle godt, at jeg er meget into fashion, og derfor vil der selvfølgelig hen af vejen komme nogle af de store trends, der var på catwalksne op her på bloggen. Men i dag tænkte jeg, at jeg ville dele den her collage, fyldt med en masse fra Londons gader på vej til modeshows og lignende. En ting der går igen et par gange er bl.a. striber, som I også kan se på tre af billederne over, og så er der mange klædt i nogle af de trends, der har været her i løbet af året, så som overalls, sneakers, rullekrave, hatte o.s.v. som I kan se!
Jeg håber selvfølgelig, at I kan få lidt inspiration af deres looks. ;-)

Hvilket sæt er jeres yndlings?

2 kommentarer:

  1. Rigtig fin collage! :)

    Jeg tror bedst, jeg kan lide det midterste af de tre outfit med striber. Det ligner noget, jeg godt kunne finde på at tage på til hverdag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, skal du have - det er jeg rigtig glad, for at du synes!<3

      Det er virkelig også et pænt sæt - kunne jeg også sagtens finde på, at iføre mig i. ;-) Mange tak, for din kommentar!

      Slet