18.9.14

It’s time again for an Ask Me | CLOSED.


Det er efterhånden ved at være et godt stykke tid siden, jeg sidst har lavet en Ask Me. Så jeg tænkte, at det var på tide, at jeg lavede en ny ”runde” Ask Me, hvor I selvfølgelig stiller alle de spørgsmål, I vil, om ting, I gerne vil vide om mig, og så vil jeg svare på dem enten i slutningen af denne her måned eller engang i starten af næste måned. ;-) Hvis der er nogle spørgsmål, jeg finder irrelevante eller ikke har lyst til at svare på, tager jeg dem desværre ikke med – hvilket jeg håber, I forstår, men jeg er åben for næsten alt, så I spørger bare.
Jeg glæder mig rigtig meget til at høre/læse jeres spørgsmål, og svare på dem – SPØRG LØS. <3

5 kommentarer:

  1. Ask me's er altid skønne!

    Hvordan vil du beskrive din stil?
    Hvordan vil du beskrive din personlighed - med tre ord?
    Hvilken sang er din yndlings for tiden?
    3 musthaves i garderoben?
    3 musthaves i sminketasken?
    Hvad skal du næste år mht. skole/uddannelse osv.?
    Hvilken årstid synes du bedst om?

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Lækkert!

    Måske vise tre ting du fortryder du har købt?
    Hvad drømmer du om at blive?
    Hvad laver dine forældre?
    Var har du af fremtidsdrømme omkring din blog?

    SvarSlet
  3. hvad er det bedste ved at være blogger?
    er det rigtigt at du har været i vi unge, mener jeg har set dig engang der i?
    det bedste i verden?
    bedste venner?
    største drøm?
    drømme køb?
    hvordan finder du på dine indlæg?
    vil du følge min blog?
    elsker din blog.
    er du model?

    SvarSlet
  4. hvorfor er du så lækker?
    hvor gammel er du?
    hvordan siger man tysk på tysk?

    SvarSlet
  5. Tre ting du ikke kunne leve uden?
    Ynglings fag?
    Ynglings beklædningsgenstand?
    Hvad er det bedste og det værste ved at gå i skole?
    Hvad tar' du på hvis du er sent på den og skal i skole?
    Tre makeup produkter du ikke kunne leve uden?
    Dit bedste råd når det gælder makeup?
    Dit bedste råd når det gælder mode?

    SvarSlet