29.8.14

Copper love.


Copper love.

En af de største trends, som man næsten ikke har kunnet undgå at se i løbet af året, har været kobber ting til indretningen, altså så som lysestager, vaser, ure o.s.v. Det gik op for mig, at jeg faktisk aldrig har snakket om eller nævnt trenden med kobber her på bloggen før. Så da jeg her forleden dag var i byen med en veninde, endte jeg nemlig med at købe en kobber ting til mit værelse, som jeg tænkte, I selvfølgelig skulle se, og så har jeg også samlet en collage med nogle forskellige kobber indretningsting, både nogle lidt dyrere og lidt billigere, som jeg håber, I kan få lidt inspiration af!
Personligt er jeg helt vild med kobber looket, og skal uden tvivl have købt nogle flere kobber farvede ting til mit værelse. <3

Hvad synes I om kobber?

2 kommentarer:

  1. Sikke en flot collage med mange smukke ting! Dit nye "hus" er også rigtig fint! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, skal du have - er rigtig glad, for at du synes om både de ting jeg har fundet, men også mit nye "hus", takker. ;-)<3

      Slet