23.1.14

Choopin.dk



I dag modtog jeg med posten en rigtig dejlig “før fødselsdags gave” fra Choopin.dk - der har været så søde at sponsorere to fantastiske ting til mig, som gemmer sig under silkepapiret på billedet over. 
Da jeg havde pakket pakken op, lå der et fint lille kort ved, samt to små slik-poser, og oven i det fik jeg også deres egen læbepomade, som virkelig dufter godt, og som jeg glæder mig super meget til at få prøvet. Jeg er helt vild med, at de har lagt de små sød ting ved, som en lille overraskelse - det gør det hele meget mere personligt, efter min mening. ;-) 
Når men, I tænker sikkert nu: hvad er det så, der ligger inde i pakken? Og det siger jeg bare ikke endnu - meeen jeg vil her en af dagene i weekenden vise jer nogle billeder af, hvad der er inde i pakken.
Forresten så har jeg i morgen en lille “overraskelse” til jer i anledning af min fødselsdag - Jeg glæder mig rigtig meget til at vise jer, hvad det er!:-) Så jeg håber, at I vil kigge med på bloggen igen i morgen.
Her er nogle links til Choopins sider - som jeg håber rigtig meget, at I vil tjekke 
Deres hjemmeside.
Deres facebookside.
Deres Instagram.

Glæder I jer til at se, hvad jeg har til jer i morgen?



2 kommentarer:

  1. STORT TILLYKKE med fødselsdagen, Sine!! :-)

    Håber, du får en mega god dag med fede gaver!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, tusind tak skal du have :-D

      Mange tak, det har jeg bestemt haft indtil videre tak!:-)<3

      Slet