9.2.16

Balance my skin.



Utallige teenagere døjer med dårlig hud, nogle mere end andre. Og personligt er jeg bestemt ikke en undtagelse – faktisk har jeg døjet med urenheder igennem nogle år efterhånden, hvilket har været/er en hård kamp. Jeg har prøvet forskellige produkter så som rensemælk, scrub, ansigtsmasker, og diverse cremer, som jeg desværre ikke synes har virket på længere sigt. Nu er jeg imidlertid i gang med at teste endnu et nyt produkt, som jeg derimod føler, jeg har mere held med, og som hjælper mig lidt på vejen mod ønsket om frisk og ren hud. ;-)
Produktet, der er tale om, er fra mærket Balance Me, som producerer hudplejeprodukter af naturens fineste og reneste ingredienser, mærkets produkter er fri for parfume, farvestoffer, parabener og mere. Som I ser på overstående billeder er produktet her en Cleanse & Smooth Face Balm. Produktet er for normal til tør hud og går ind og fjerner make-up rester og urenheder fra huden – det har en følelse af små korn, som jeg synes går ind i store og små porer, og renser ud. Duften er af stærk citron – og det efterlader huden fugtiggjort – naturligvis en lille smule rød i øjeblikket efter, men på længere sigt synes jeg, det formindsker urenhederne. Jeg har nu prøvet produktet i godt og vel 10 dage, og kan som sagt sige, at jeg er tilfreds! Med til produktet hørte en lille blød klud, som du efter vask dupper ansigtet af med.
I kan tage et kig nærmere på produktet her, samt Balance
Me’s andre produkter, på Billigvokses hjemmeside, som har tilsendt mig produktet.

Kender I til Balance Me produkter? Og hvis I har nogle gode erfaringer med produkter eller lignede mod urenheder så del endelig gerne med os andre nede i kommentaren.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lots of teenagers suffer from skin problems. Like so many others I have tried many different products but have not managed to find the perfect solution to my skin issues. Now I have, however, come across a very helpful product from Balance Me. To be more precise, it is a Cleanse & Smooth Face Balm. It deepcleanses my skin and leaves it smooth and clean – and it also minimizes my skin problems. You may find and buy the product at Billigvoks here if you would like to try it out.

1 kommentar:

  1. I don't know the brand, but I would love to give it a try after your words of it :D
    XX Blue Ducklings
    http://www.blueducklings.wordpress.com

    SvarSlet