22.2.15

Relaxing sick Sunday.


Hej piger. <3 Endnu engang er jeg desværre gået hen og blevet syg  og har været liggende hele weekenden - hvilket jeg da har været en del træt af, nu hvor vejret endelig har været bare lidt lækkert. Men så måtte jeg jo ”forkæle” mig selv med en kop kakao (som I ved, jeg elsker) og selvfølgelig slappe lidt af i den tid, hvor jeg ikke sover, med at ligge og se YT under et tæppe. Jeg har desværre også været så uheldig, at jeg i sidste uges idrætstime i skolen vrikkede om på foden -  hvilket medførte, at jeg ikke har kunne gå optimalt meget af ugen. Men det er heldigvis ved at gå lidt bedre igen, har dog stadigvæk en del smerter og skal helst holde den i ro. Grundet det her med sygdom, kan der godt blive lidt stille på bloggen her i starten af ugen.
Men håber ellers, at I har haft en god weekend og får en god uge. <3

Hvad har I lavet i weekenden?

5 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring til dig <3

    www.sannenoerbjerg.dk

    SvarSlet
  2. God bedring søde Sine!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  3. Yes, I follow you on gfc #173, follow back?

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Elsker også varm kakao, det skal nok hjælpe på det :-)
    Du må have god bedring og en god weekend trods sygdommen ♥

    www.amaliefernande.dk

    SvarSlet
  5. Quick recovery dear and your blog is amazing

    SvarSlet