28.2.15

MAC pastel products.



Efter en uges tid har jeg endelig fået noget energi og er ved at være frisk igen – efter en slem omgang influenza. Og jeg må som altid sige, at jeg har savnet lige at smide en opdatering ind til jer.
Noget der ellers har været positivt, imens jeg har været syg, er, at foråret nu så småt er på vej (i morgen starter marts jo) – selvom det højst sandsynligt stadig kommer til at regne og være koldt, som man kender DK...
Forår er bestemt min yndlings sæson - det betyder nemlig noget fornyelse i ens garderobe, altså med sommertøj og make-up i lyse farver. Jeg forbinder personligt selv pastel farver med forår/sommer - især er jeg helt vild med disse farver i make-uppen.
Et make-up mærke som sikkert alle kender og alle ”crusher” lidt på, haha, er MAC – jeg har selv nogle få produkter derfra, men efter jeg fandt alle disse super fede pastelfarvede produkter, må jeg have tilføjet noget mere MAC til min kollektion. Jeg har samlet nogle neglelakker, læbeprodukter, øjenskygger og blush i en collage, som I ser ovenfor. ;-)
Hvis man skal se på prisen på MAC, er det ikke det vildt dyreste, men dog hvis man som nu er på slutningen af måneden eller måske generelt ikke bruger så mange penge på make-up – kan jeg klart råde til at tjekke Trendsales ud her, ikke nok med at man får det billigere, så finder man også nogle ældre kollektioner, som man ikke kan købe hos MAC længere.
hvis I leder efter noget fra MAC, så tjek Trendsales ud.

Har I noget make-up fra MAC?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar