28.12.14

The ten biggest trends in 2014.

The ten biggest trends in 2014.

| Sine’s Fashion tips indlæg | Blanket scarves | Slip ons | Pastel | Check | Bucket-hat | Pearls |

Det varer ikke længe før 2014 er slut, hvilket er vildt underligt – men håber, at 2015 bliver et ligeså godt år som i år, eller måske endda bedre. Jeg tænkte, som en lille afslutning året, der gik, at vil jeg kigge tilbage på nogle trends, der har været her igennem 2014! I dette indlæg har jeg valgt at lægge vægt på de 10 største modetrends, som I jo også har kunne følge med i igennem året via mine ”Sine’s fashion tips” - som jeg bestemt regner med at føre videre ind i det nye år, hvis I stadigvæk synes godt om at læse og høre nærmere om de sidste nye trends (skriv rigtig gerne nede i kommentaren, så jeg ved, hvad I synes!)
Der har været mange forskellige trends i årets løb, og på ovenstående collage har jeg som sagt valgt 10 af de største og dem, jeg synes bedst om (der vil være links til indlæg, hvis jeg har skrevet om trenden). Der er trends fra foråret, så som pastel farverne, som hittede rigtig meget, og man så overalt på catwalksne. Slip-ons kan man ikke have undgået at have set i både foråret samt sommeren, klart et af årets største hits, som jeg da selv er sprunget på. ;-) Turtleneck, kender vi alle, efterårets allerstørste trend uden tvivl, både til mænd og damer, super fede. Blancket scarves har jeg snakket om her for nylig, en efterårs-trend der er kørt ind i vinter trenden, bruges både som et slags sjal og som halstørklæder, super brugbare her i de kolde tider. En trend der er meget hipt lige i øjeblikket er trenden med pels ting, jakker, tilbehør, halstørklæder o.s.v. – jeg har selv lige fået ”en pels” i julegave, som I får at se i morgen,  jeg tror klart, at pels forsætter resten af vinteren! Og så er der alle de andre ting på collagen, så som cartoon, det har været super populært hele året, hvilket jeg personligt har været helt forelsket i, jeg elsker print generelt.
Ud over de trends, I ser på ovenstående collage, har vi også set en del til de såkaldte Adidas Stan Smith Trainers, som er et par hvide ankel sneakers, som har været meget in her i år. Også espadrilles har man ikke kunnet gå sommeren igennem uden at have set. Backpacks har gennem hele året været meget at se rundt omkring.
Åhh ja alt i alt, som I kan høre og se, har der været masser af store trends – men hvis jeg skal vælge min egen favorit, måtte det nok være cartoon, som nævnt da jeg synes printet tøj er for fedt, dog er jeg også hoppet på trenden med buckethat, som I sikkert også har lagt mærke til her i løbet af sommeren. Som sagt har jeg været vild med alle modetrendsne her i år – og jeg håber, at 2015 bringer lige så mange fede og fine trends som i år! ;-)

Hvilken trend af de 10 er jeres yndlings? 

Husk at jeg har en giveaway kørende lige i øjeblikket, på et Carrie ur - tjek det ud lige her!

2 kommentarer:

  1. Virkelig flot collage! :)
    Hvilken trend er min yndlings, spørger du. Hmm, det er et svært spørgsmål. Jeg kan lide de fleste af de trends, du viser, men måske bedst de hvide skjorter, check og blanket scarves.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg enormt glad, for at du synes - mange tak. :-) Uhh ja, de er bestemt også nogle af mine favoritter, flere af dem som er efterårs-trend, hehe!

      Slet