29.12.14

New lovely faux fur jacket.





 Som jeg nævnte kort i gårsdagens indlæg, så var jeg så enormt heldig at få en pels-jakke i julegave, af mine forældre. Jeg har virkelig længe gået og snakket om, at jeg gerne ville have en, og måske har nogle af jer også lagt mærke til, at jeg har snakket lidt om det her på bloggen. Flere vil sige, at det er lidt for meget med en pels, men personligt er jeg selv helt vild med denne her trend, det ser lækkert ud med en stor plys jakke, synes jeg – og et ekstra plus er, at de er enormt dejlige og varme at have på. ;-) Denne pels, er købt i Monki – til omkring de 600 kr.!

Hvad synes I om denne pels? Er I selv til pels? 


Husk at jeg har en giveaway kørende lige i øjeblikket, på et Carrie ur - tjek det ud lige her!

6 kommentarer:

  1. Hvor er den bare stor og lækker! Den ville jeg elske at putte ind i :-D

    Godt nytår til dig!
    www.sannenoerbjerg.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, for kommentaren Sanne! Hehe ja, den er altså super lækker og varm - er enormt glad for den. ;-)
      Takker, og også rigtig godt nytår til dig - håber du for en skøn aften. <3

      Slet
  2. Wow hvor er den lækker! Håbe du havde en dejlig aften igår :)

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, skal du have Frederikke - det er jeg super glad, for at du synes. <3 Det havde jeg bestemt tak, og det håber jeg da selvfølgelig også du havde?

      Slet
  3. Den klær dig rigtig godt! -Og godt nytår for resten!

    Knus
    aseaofinspiration.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Aww mange tak, skal du have - det betyder meget at du synes det, det er jeg glad for. :-) Tusind tak, og også godt nytår til dig!

      Slet