23.12.14

Last minute Christmas update.


Uhh haa så er det allerede d. 23. december, hvilket jo vil sige, at det er lillejuleaften i dag - som tiden dog er fløjet afsted!
Hele min dag har derfor stået på indpakning af gaver, og så har min bror, hans kæreste Trine og jeg sat juletræ op og pyntet det med masser af fine julekugler, imens vi hørte julemusik og hyggede os rigtig meget. Ellers så står resten af aftenen på at få lavet nogle til og fra kort på gaverne, vi skal have pandekager til aftensmad, og så tror jeg også, at jeg lige vil smutte i et lækkert varmt bad – så som I kan høre, er der nok at se til!
Men dette indlæg var egentlig bare en lille update om, hvad jeg har gået og lavet her lillejuleaften, og så havde jeg lyst til at ønske jer en glædelig 23. december/lillejuleaften.
Jeg kan til slut røbe, at jeg efter jul har en lille overraskelse til jer mine dejlige læser, so stay tuned. <3

Hvad får I mon lillejuleaften til at gå med?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar