21.12.14

ASOS – 50% SALE.


| 1. HERE | 2. HERE | 3. HERE | 4. HERE AND HERE | 5. HERE | 6. HERE | 7. HERE8. HERE |

Yay udsalget er allerede skudt i gang inde på Asos, for i de her dage har de hele 50% på nogle af deres ting. Og selvom det er juleaften om ingen tid, hvor man jo får gaver, skal jeg personligt udnytte tilbuddet. Jeg har lææænge gået og kigget på flere trøjer inde på Asos, som jeg aldrig rigtig har fået taget mig sammen til at få købt pga. prisen, meen jeg var så heldig, at to af de trøjer jeg havde kigget mest på er på tilbud, så de skal da bestilles hjem med det samme, det er billede nummer 1 og 6. ;-)
Jeg tænkte, at hvis der var nogle af jer, der ikke havde fået set tilbuddene her i den travle juletid, ville jeg give jer et lille hint, og så har jeg smækket en collage sammen med de ting, jeg personligt allerhelst ville have (nogle af tingene har jeg dog vist før). Jeg regner selvfølgelig med, at I får de ting at se, jeg har bestilt, her i starten af det nye år. ;-)

Hvilken ting kunne I allerbedst tænke jer fra ovenstående collage?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar