24.9.14

Sleek palet.






I dag har min storebror fødselsdag, og det har vi selvfølgelig fejret med kage, gaver og masser af hygge. Selvom det er min brors fødselsdag, syntes mine forældre alligevel, at jeg skulle have en lille ting - for da vi var i London, købte de Sleek paletten og lagde den ”til side” for at have den til et tidspunkt, hvor jeg trængte til lidt nyt. Jeg har selvfølgelig allerede været i gang med at bruge den – og jeg må sige, jeg er virkelig overrasket over dens pigmentring (jeg er jo ellers godt vant, da jeg normalt bruger Naked paletten).  Jeg overvejer måske en smule at lave nogle looks med den, enten i en video eller bare i et indlæg – vil det være noget, I synes kunne være sjovt at se? Skriv endelig nede i kommentaren. ;-)

Hvilke øjenskygger bruger I?

6 kommentarer:

  1. Jeg har aldrig selv haft en Sleek palette, kun hørt om dem. Men det ser da ud til at være nogle fine farver.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig en lækker palette, og så til prisen - kan uden tvivl anbefale den, og hvis jeg skal være helt ærligt så ligger den på Naked niveau. :O Og så er der så mange forskellige palette med forskellige farver og både med og uden glimmer. ;-)
      Tusind tak, for din kommentar. <3

      Slet
  2. Smukke farver! Ejer ikke selv noget fra Sleek, men kunne da godt tænke mig det ;)
    Bruger selv Naked Basic paletten, når jeg nu engang bruger øjenskygge..

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. De har nogle super flotte paletter, med masser af forskellig fine farver - både skrig farver, og mere dæmpede farver. ;-) Jeg har brugt min Sleek palette, hverdag lige siden jeg har lavet dette indlæg - og jeg ELSKER den, farverne er så fine, lige tilpas pigmenteret og holder fint i løbet af en skole dag - kan uden noget som helst tvivl anbefale den. <3
      Uhh Naked paletterne, er nu også lækre - har selv Naked 2, men som jeg sagde i min forrige kommentar, så er det lige før jeg synes Sleek er næsten men kun næsten lige så god som min Naked. :O
      Mange tak, for din kommentar Frederikke. <3

      Slet
  3. Jeg har aldrig selv haft sådan en Sleek Palette, men har virkelig kun hørt godt om dem, og deres pigment.

    Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan virkelig også kun tale godt om dem - deres pigmentering er super god, og farverne er så fine. ;-) Som sagt, kan jeg kun anbefale dem - og et stort plus ved dem er også at prisen er okay angstedig, også i forhold til hvor mange øjenskygger man for!
      Tusind tak, for din kommentar. <3

      Slet