26.9.14

HAY – decor.

HAY – decor.

Dette indlæg er sponseret af Trendsales.dk.

Jeg har her i den seneste måned kigget rigtig meget på indretning til min værelse. I sommerferien har fået tilføjet lidt nyt – som jeg også viste i et af mine tidligere indlæg i denne uge med nogle detaljer fra mit værelse. Hvis I ikke lige har fået set indlægget, kan I se det her! Et mærke jeg har kigget en del på, og som jeg er blevet helt forelsket i, er det meget populære HAY. Jeg var for nylig inde i en af deres butikker og jeg må sige, de har virkelig mange lækre ting.  Jeg har derfor samlet nogle af mine yndlings ting i en collage, som I ser over,  bl.a. har jeg kigget rigtig meget på en stol derfra, som I ser på collagen.
Dog er HAY ikke ligefrem det billigste indretningsmærke, men hvis du virkelig står og ønsker dig nogle af HAY’s ting, men desværre ikke har pengene til det, så kan du tjekke Trendsales ud, de har et stort udvalg af HAY, og jeg er ret sikker på, at man sagtens kan finde mange af ovenstående ting til en lidt billigere pris – så tjek Trendsales ud her!
Hvad synes I om HAY’s ting? Og har I nogle ting fra mærket?

Husk – at jeg har en ask me kørende lige i øjeblikket, hvor I hellere end gerne må stille spørgsmål – lige her!

4 kommentarer:

  1. HAY er super lækkert! Ejer ikke selv så meget derfra endnu - men jeg drømmer om at få 3-4 puder til sofaen i nogle smukke sarte farver :-)

    www.sannenoerbjerg.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig - de har virkelig de lækreste ting. ;-) Uhh, det lyder til at kunne blive super fint, personligt kunne jeg sagtens finde på selv at købe et par puder, de er simpelhent så fine!
      Tusind tak for din kommentar. <3

      Slet
  2. Jeg synes bare HAY har så fine ting, der er bestemt en masse jeg kunne tænke mig at eje. Men du har ret, det er lidt dyrt. Så måske man skulle kigge forbi Trendsales en dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig, de har så mange fine ting - og der er flere ting, jeg sagtens kunne finde på at købe også, som du siger. ;-) Ja, jeg kan ihvertfald kun anbefale at tjekke det ud!
      Mange tak for din kommentar. <3

      Slet