16.8.14

The smell of heaven – The Body Shop.


| Mango | Moringa | Honeymania | Tryk på navne, og kom til The Body Shops hjemmeside, hvor man kan købe dem | 

Et køb mere fra London var nogle super lækre dufte fra The Body Shop. Jeg var så heldig, at da jeg var derovre, var der tilbud på dem, så jeg kunne selvfølgelig ikke stå for at købe nogle med hjem – da The Body Shop laver de lækreste dufte både i parfumer, og også i alle deres andre produkter. Min favorit lige for tiden er den med mango, da det er en super dejlig sommerduft, den er så frisk i det. Men noget jeg også elsker ved de her parfumer er, at selv når de ikke er på tilbud, er de også herhjemme ret så billige (ca. 125 kr for 30 ml), og jeg vil sige, at alle har råd til en. ;-) Jeg er super glad for mine - jeg har også førhen haft andre parfumer fra The Body Shop, og de har været mindst lige så lækre, så jeg kan uden tvivl anbefale dem!

Har I nogle parfumer fra The Body Shop? Hvis ja hvilke?


2 kommentarer:

  1. Jeg kender godt parfumerne fra The Body Shop, har faktisk prøvet flere af dem. Og du har helt ret, de er rigtig gode, og prisen er fornuftig :)

    De har også mange dufte som body mists, som er knap så koncentrerede som eau de toilette versionen, så man kan "bare spraye løs" ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, nemlig - de har de lækreste dufte, og som du siger, til en god pris. Det lyder da super lækkert, hvilke nogle har/havde du? Kunne nemlig godt tænke mig at prøve, nogle flere. ;-)

      Uhh, det lyder også spændende - har faktisk godt kigget på dem før, i deres butikker, men aldrig fået købt mig en - det kunne da være, at jeg skulle prøve det. :-)
      Mange tak, for din kommentar!<3

      Slet