17.8.14

Autumn wanties from ASOS.



Regnvejret er endnu engang kommet over lille Danmark, og hele dagen i dag har der ikke været andet end regnvejr non stop. Man bliver sådan helt i efterårs stemning, synes jeg, og før vi ser os om, er det også efterår – så hele dagen i dag har jeg ligget og lyttet på regnen, under et tæppe og kigget på efterårs tøj inde på ASOS. Jeg har samlet en lille collage med 9 ting, jeg vil elske at have i min garderobe her til efteråret, eller til de allerede ret kølige dage, som f.eks. i dag. Selvom det godt kan være lidt trist at ”vinke farvel til sommeren”, med lækkert vejr, shorts, t-shirt o.s.v., så synes jeg personligt, at det bliver dejligt at kunne hoppe i en lækker strikketrøje, og selvfølgelig kigge på den nye mode, der er kommet her til efteråret, og som jeg regner med snarest at snakke lidt mere om her på bloggen. ;-)

Hvilken et efterårs item, af de 9 over, er jeres yndlings? Og glæder I jer til efteråret?

4 kommentarer:

  1. Enig! Men fine ting er især vild med nr. 2 og 5 :-)

    Kig gerne forbi:
    Http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhh ja, de er også super lækre - især vil jeg ikke have noget imod at have nummer 5. ;-) Tusind tak, for din kommentar, det betyder meget!<3

      Slet
  2. Kunne nu godt bruge noget mere sommer, dog synes jeg også regn er en smule hyggeligt - hvis man er indenfor!
    Lækre items, er vild med 4 og 6 :)

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig, søde Frederikke - der skal kun være regn, hvis man ikke skal ud i det, hehe. ;-)
      Tusind tak, det er jeg super glad, for at du synes - uhh, de er bestemt også lækre. <3

      Slet