2.7.14

Must-haves for travelling.



Måske er der nogle af jer, der skal ud og rejse her i sommerferien, hvis I måske ikke allerede har været det. Når man rejser skal man jo altid huske det mest nødvendige og ikke pakke for meget (siger jeg, som altid pakker dobbelt så meget, som jeg får brug for, haha). Når men hvis du er lidt i panik om, hvad du skal have med, har jeg lavet ovenstående collage med, hvad jeg synes er de 10 vigtigste ting at tage med, når man skal rejse.

1. Passport and money: Man skal altid huske sit pas, hvis man skal udenfor landets grænser - og penge til lidt shopping, hehe. 2. Something to do on the journey: Når man skal rejse, er turen oftest lang, både hvis man flyver, kører o.s.v, så derfor er det smart at have noget at læse i eller spille på - så turen ikke bliver alt for kedelig. 3. Pillow: En pude er altid god at have med, hvis man skal flyve eller køre langt – især hvis man skal sove natten over! 4. Snacks: Jeg kan personligt næsten ikke overleve en rejse uden min yndlings snack - så pak noget du kan hygge dig med at spise - både lidt sundt og også lidt usundt nu hvor det er ferie.  ;-) 5. Headphones: Måske har du søskende der larmer, eller hvis du bare trænger til at koble lidt af, er det altid godt med et par høretelefoner, for at høre lidt musik. 6. Hand sanitizer: Hvis man skal til en storby eller ”bare” på camping, vil der altid være bakterier - måske har du ikke lige adgang til en håndvask, så er håndsprit altid en god løsning. 7. Toilet bag: Toilettaske, giver måske lidt sig selv - man kan ikke tage afsted uden sin tandbørste, hårbørste, (måske) make-up o.s.v. 8. Bumbag: Det er super smart at have sådan en taske her oppe om brystet, for hvis du går rundt i en storby med mange mennesker - er det ikke altid man lægger mærke til, hvis der er nogle, der rører ved ens rygsæk - så derfor er denne smartere, da man altid kan se den. 9. Sunglasses: Selvom man skal være her hjemme i Danmark, kan solen sagtens være skarp, så solbriller er altid et go to, her om sommeren. 10. Camera: For mig er det nok det største must med et kamera, da jeg elsker at tage billeder, hvor min familie og jeg har været på ferie, så jeg måske om 5 år kan kigge tilbage på det igen - Og selvfølgelig også for at tage billeder til bloggen. <3

Den lille Batiste dry shampoo pakke, er helt klart en af mine favoritter at have med på ferie, da den er super smart i størrelsen, og du kan vælge at tage dem alle med i pakken eller kun en enkelt af dem.  Jeg synes personligt, at dry shampoo er et must - da det måske ikke lige er hver dag, man kan vaske hår, eller hvis man er et varmt sted, bliver ens hår hurtigere klasket at se på!
Jeg har købt denne søde lille pakke inde på ASOS, til kun 35 kr - I kan finde den lige her.
Jeg håber, at I kunne bruge de her 10 (11) ting til inspiration, hvis I skal ud og rejse.

Har I et must-have til jeres rejsetaske? Og skal I ud og rejse her i sommerferien?

3 kommentarer:

  1. Ih har også lige lavet sådan et indlæg - så der kan du self se mine musthaves ;)
    - Skønt indlæg Sine! Selv skal jeg intet specielt i ferien <3

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. super fed ide til indlæg, og super fedt lavet!! :)
    knus
    http://every-part.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Sikke nogle super gode ting :3

    Jeg kommer dog ikke så meget ud og rejse :3
    Knus
    http://angiedavidsen.blogspot.dk/

    SvarSlet