26.6.14

Sine’s Fashion Tips #8 – Festival style.

Sine’s Fashion Tips #8 – Festival style.

Nogle af sommerens festivaler er så småt ved at begynde, verden over - bl.a. er den enormt populære festival kaldet Glastonbury skudt i gang i Storbritannien, hvor der er over hundredtusinde deltagere. Måske er der også nogle af jer, der skal til en festival herhjemme i Danmark i år, måske Roskilde eller andre lignende.  Desværre har jeg ikke været så heldig at prøve at være på festival endnu, men jeg har holdt meget øje med de største trends, hvad festivaler angår! Rigtig korte shorts er f. eks. en af trendsene her i år, men også overalls har jeg set flere gange efterhånden. Noget der næsten giver sig selv er selvfølgelig gummistøvler, og især Hunter er enormt populært! Men jeg har ihvertfald prøvet at finde nogle billeder fra de festivaler, der kører lige nu, og kigge på stilen dér, og de tre outfits der er over er, hvad jeg er kommet frem til, er meget populært i år. Selv er jeg mest vild med tredje sæt, altså det med overallsne, og det skulle klart have været mit sæt, hvis jeg skulle til festival. Jeg tror faktisk, at de her trends er lige noget for mig, da de har et twist af street, men der er også nogle lidt mere ”pigede” sæt - det jeg mener er f.eks. sæt med frynser o.s.v, som første sæt  – Alt i alt, som I kan høre, synes jeg, det er fedt.
Jeg håber, at I som skal til festival, har fået lidt tøj/mode inspiration, og at I får en fed festival.

Hvilket sæt er jeres yndlings? Og skal I til festival i år?

8 kommentarer:

  1. Fede festival outfits!! Kan faktisk også bedst lide det sidste sæt med overalls :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, skal du have - er glad for at du synes om det!;-)<3

      Slet
  2. Elsker dine "Fashion tips"-indlæg! Kan faktisk godt lide alle tre sæt, men det første må være min favorit - er dog vild med bøllehatten i det tredje outfit ;) Skal ikke selv til nogen festivaller - ville dog ønske jeg skulle.. <3

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, er virkelig glad for at høre, at du synes om disse indlæg her - personligt elsker jeg at lave "fashion tips" indlæggende, så det er så dejligt at I synes om det. <3 Uhh ja, elsker også bøllehatten - gid det var min, haha. ;-D
      Årh, har det på samme måde - det kunne være så fedt og hyggeligt, men desværre ikke i år. :P
      Mange tak for din kommentar,, Frederikke!

      Slet
  3. hunter er kikset efter min mening...

    SvarSlet
    Svar
    1. Fair, hvis du synes det - vi kan jo ikke alle sammen lide det samme. ;-)

      Slet
  4. Elsker din festival outfits! Din collage er virkelig fed, og det fedt at du laver nogle "fashion-tips". Du har givet mig mega lyst til at gå til festival, men skal det ikke uheldigvis :)

    Knus,
    twentyfirstfashion.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Kan bedst lide det første, men de er alle pæne, og skal ikke til nogle festivaller dette år.

    SvarSlet