1.6.14

Next stop - Iceland.


Som nogle af jer måske efterhånden godt ved, skal jeg til Island her i den kommende uge med min klasse.
Jeg glæder mig, og jeg håber, at turen bliver spændende og hyggelig - vi skal være der i en lille uges tid, hvilket vil sige fra mandag til fredag. Der vil pga. det desværre ikke komme nogen indlæg op her i den kommende uge på bloggen, da vi ingen net har – det er rigtig surt, men der er desværre ikke noget, jeg kan gøre ved det! Men til gengæld vil jeg prøve at se, om jeg ikke kan få filmet lidt
vlogs til jer deroppe - jeg håber, at det er noget, I synes kunne være sjovt at se. :-)
Men som et lille ”plaster på såret” har jeg en rabat kode til jer. For Oriflame.dk har været så søde at give en rabatkode på hele 20% - på alle deres produkter, det gælder også de produkter, der er nedsat i forvejen. Oriflame.dk er forresten en hjemmeside, hvor de sælger deres egne produkter (oriflame hedder mærket), mange af jer kender det sikkert godt – De laver forskellige ting til bl.a. ansigtet f.eks. make-up, rensevæske, creamer, men også parfumer og lignende. Der er allerede en pakke på vej fra dem i posten til mig med nogle lækre ting – alt det vil I selvfølgelig se mere til.
Når men rabatkoden er:
sommerforkælelse  - Koden kan bruges fra d. 3. juni til d. 5 juni 2014. 

Ellers så håber jeg, at I får en rigtig dejlig uge derude - og jeg vender selvfølgelig stærkt tilbage med masser af nye indlæg, når jeg er hjemme igen. <3

4 kommentarer:

  1. Hvor lækkert, Sine!♥ Rigtig dejlig tur!♥

    SvarSlet
  2. Også jeg ønsker dig en rigtig rigtig god tur, Sine!! :)


    SvarSlet
  3. Ih hvor fedt, god tur! <3

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Lyder fedt, god tur!

    isabella-jl.blogspot.dk

    SvarSlet