3.5.14

Rimmel London - Match perfection foundation.


Da der i går var bynight i ”min” by, var min veninde og jeg lige et smut nede for at kigge, om der var nogle gode tilbud, vi bare ikke måtte gå glip af – Desværre var der ikke de helt store tilbud, efter min mening, men jeg fandt denne lækre foundation fra Rimmel London, som jeg har hørt rigtig mange youtubere og bloggere snakke om. Så jeg besluttede mig endelig for at købe den, da jeg egentlig ikke syntes, den var så dyr, den stod til 100 kr. i Matas. ;-)
Selvom jeg købte den i går, har jeg allerede afprøvet den, både da jeg kom hjem i går aftes og i dag.
Mit førstehåndsindtryk af den er helt klart godt, den dækker lige tilpas, og så giver den et rigtig flot mat finish, hvilket jeg virkelig elsker!
Og så har den endda også SPF 18, hvilket jo virkelig er perfekt her til sommer.
Jeg glæder mig rigtig meget til at få afprøvet den i den kommende tid. Også med en børste, da jeg kun har afprøvet den med fingrene indtil videre. ;-)

Har I hørt om denne foundation før? Eller har I den måske selv? 

6 kommentarer:

  1. Ejer ikke rigtig en god foundation, så det kunne da være man skulle prøve den? ;)

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen, så kan jeg da ihvertfald anbefale denne, jeg har nu prøvet den et par gange, og nøj jeg synes den er god - Den er også god hvis man er en af dem der ikke rigtig er til for meget Foundation, så er den ihvertfald også god. ;-) Hehe!
      Tusind tak for din kommentar. <3

      Slet
  2. Jeg kender godt Rimmels produkter og kunne bestemt godt tænke mig at prøve den foundation :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har personligt selv også haft nogle Rimmel produkter igennem tiden - og det er faktisk et super godt mærke, som holder godt, på min hud ihvertfald. ;-) Lige for tiden bruger jeg både denne Foundation og en conceler!
      Det dejligt at høre, at du for lyst til at købe den - Jeg kan som sagt kun anbefale den, super god.
      Tusind tak for din kommentar. <3

      Slet
  3. Jeg må prøve den! Mangler virkelig en god :)

    Kig gerne forbi min blog, knus!
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan ihvertfald anbefale den - Har efterhånden prøvet den i et stykke tid nu, og jeg ELSKER den, bruger den hver evig eneste dag. ;-)
      Mange tak for din kommentar. <3

      Slet