3.4.14

My First Birthday.


Hej dejligste læsere. <3
I dag er en lidt speciel dag for mig, da det er lige præcis et år siden, jeg lavede mit første indlæg her på bloggen, og det betyder jo, at jeg i dag har et års fødselsdag, yay!
Det har været så fedt et år, og jeg er simpelthen så glad for, at jeg fik startet på blogging, elsker det!
Det bedste er at lave indlæg til jer - og at læse jeres altid søde kommentarer, det betyder så meget for mig, at I tager jer tid til at give mig feedback. <3
Jeg synes derfor, at i anledning af min blogsfødselsdag vil jeg lave en giveaway til mine sødeste læsere – giveawayen  vil komme engang i påskeferien, så jeg håber, at I glæder jer. ;-)

Når men, jeg vil gerne sige tusind tak for mit første år her på bloggen – jeg glæder mig til at lave en masse flere indlæg og andre spændende ting til jer i fremtiden. <3



8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Årh hvor er du sød Sara, tusind tak!<3

      Slet
  2. STORT TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN !!! :)

    Det er en rigtig fin blog, du har! Fortsæt endelig! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh, mange tak skal du have. :-)

      Årh hvor er du sød, jeg bliver helt glad - Tusind tak, for den søde kommentar. <3

      Slet
  3. Tillykke til bloggen!

    God weekend!
    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, skal du have!<3

      Mange tak, også rigtig god weekend til dig. ;-)

      Slet
  4. Tillykke med bloggen og fødselsdagen :)

    SvarSlet