27.9.15

My autumn (go to) playlist.




Regn, ruskene i træerne, et dejligt lys der dufter af efterår, varm kakao, et tæppe og musik på replay – det er ægte efterårshygge!
Efter 7 dage er jeg stærkt tilbage på bloggen, med noget lækkert musik til ørerne … nemlig min efterår playlist! Måske har I bemærket, at jeg laver en playliste på 9 sange til jer for hver sæson? I hvert fald så kører disse 9 sange, eller rettere sagt min efterårs playlist, no stop – hvad end jeg laver,  lektier, være sammen med venner, træner eller bare chiller med lidt arbejde til bloggen. Jeg føler altid, jeg kommer bedre i gang med lidt musik i baggrunden, måske kender I til det, eller er jeg den eneste? ;-) Som I måske har bemærket i de andre playlister også – er jeg mest til sange med noget go i. Så det ser/hører I selvfølgelig også blandt disse 9 sange her.
 I kan finde min Spotify, hvis I gerne vil være opdateret på, hvad jeg hører 24/7, heheSine Larsen.

Del rigtig gerne jeres favorit sange i øjeblikket, så vi andre måske kan tage et lyt på dem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar