16.9.15

Knit sweater weather.



| FIND THE KNITS HERE | 1. HERE | 2. HERE | 3. HERE | 4. HERE | 5. HERE | 6. HERE | 7. HERE | 8. HERE | 9. HERE |

Sweater weather det kan man i hvert fald sige, at det er blevet. Efteråret står officielt i kalenderen, og et must er nu en lækker strik til de kølige dage. Endelig kan jeg efterhånden så småt finde favorit strikken frem, som sidste år blev købt på Asos – I ser den på overstående billede (med sne i baggrunden, hehe), dog tror jeg, at den måske kan gå hen og blive en smule for varm endnu. Derfor har jeg fundet flere lækre sweatre fra Asos. Som I kan se, har de fleste en ret høj hals  – hvilket jo endnu et år er super moderne.
Jeg vil bestemt ikke have noget imod at hoppe i 5 eller 7, til et lækkert outfit til skolen i morgen. ;-)

Hvad synes I om de forskellige sweatre? Hvilken er jeres favorit?

2 kommentarer:

  1. Sikke nogen lækre trøjer - 3 og 4 ville jeg ikke bestemt ikke klage over at eje!
    Hav en dejlig torsdag Sine:)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  2. Hvor er de alle fine, men ville elske at eje nummer 8 (:

    Knus
    aseaofinspiration.blogspot.dk

    SvarSlet