6.8.15

Am I sporty now?






Som nævnt har jeg her i slutningen af ferien været et smut i Odense, hvor jeg naturligvis var på en lille shoppetur. Et par ting endte med at blive hevet med hjem, og jeg har en af tingene at vise i dag. Jeg fandt nemlig det lækreste tilbud i Monki, som var denne jakke sat hele 200 kr ned, wuhu så var jeg bare glad, hehe. ;-) Jeg har virkelig fået et svagt punkt for jakker og har efterhånden en lille samling, som jeg har nævnt engang tidligere. Denne her jakke er dog en lidt tyndere en af slagsen, sådan lidt sportsagtig. Super fed at have på indenfor også, til et helt enkelt sæt som overstående outfit. Jeg fik købt lidt mere, som jeg regner med at vise jer engang i løbet af sensommeren-efteråret. Hvis det selvfølgelig er noget, I ønsker!

Hvad synes I om jakken? Og resten af outfittet?

17 kommentarer:

  1. Er sikker på, den er dejlig til de kølige aftner eller som cardigan til efteråret/vinter. Flot er den ihvertfald.

    Knus www.blueducklings.wordpress.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret, den er perfekt til de køligere sommeraftner. Jeg ved, jeg kommer til at bruge den meget i sensommeren også!
      - Det glæder mig, at du synes om den :-)

      Slet
  2. You're sporty chic in this outfit! ^-^
    I really like your blog dear so what about following each other? Let me know on my blog!
    Have a nice day !
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks for visiting my blog and for your sweet comment :-)
      - Have a nice day too! I'll drop by your blog.

      Slet
  3. Great outfit!
    Would you like to follow each other? let me know and I follow you back:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks a lot for your comment!
      - I now follow you on GFC and hope you will follow me back :-)

      Slet
  4. Nice outfit!

    Thank you for visiting my blog) I'm your 201 follower)

    SvarSlet
  5. Followed back <3 #202

    www.rabeasbeautytipps.com

    SvarSlet
  6. Er helt vild med din jakke, så fin!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Aww, tak skal du have, søde Frederikke <3

      Slet
  7. Er ret vild med jakken :)

    http://liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
  8. Love your sunnies! So pretty:)
    Happy weekend,
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    SvarSlet
    Svar
    1. I agree - they are very pretty! Thanks for your comment :-)
      - Have a nice evening!

      Slet
  9. Thank you for your nice words :-)
    - I'll dropped a comment on your blog and follow you!

    SvarSlet