3.5.15

Casual trench coat outfit.





Jeg var i går et smut nede i byen, hvor jeg bar min nye trench coat, som jeg lovede i sidste indlæg, I snarest skulle få at se. Som jeg også snakkede om i det indlæg, så er der masser forskellige måder at style en trench coat på! Selv tog jeg lidt basic sort på under frakken, for at lade det lyse stå lidt mere ud - og det blev til et casual outfit. Frakken ligner ikke rigtig noget, jeg har i forvejen … er derfor super glad for den - og så er den virkelig også lækker her til foråret. ;-)

Piger forresten lidt vigtigt:  I den kommende uge (4 – 8. maj) ligger alle mine skriftlige prøver (åhh jesus)! Jeg er derfor ikke helt sikker på, at jeg vil have muglighed for at lægge et indlæg op onsdag. Men i weekenden skal der nok komme op igen.

Håber I har forståelse. <3 Og hvad synes I om trench coaten?

3 kommentarer:

  1. Smadder lækkert outfit og flotte billeder! Jeg elsker bare trench coats :)

    SvarSlet
  2. Lækkert outfit - er helt vild med din trench coat!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet