10.4.15

A cozy weekend in.

A cozy weekend in.

Er der noget mere dejligt end en afslappet hygge-weekend? Synes jeg bestemt ikke, selvom vi lige har haft en lang ferie, så er det altid lidt hårdt at ”starte op” igen. Så jeg har samlet hele pakken til en cozy weekend på overstående collage. Selv sidder jeg lige nu og ser lidt Youtube, mens jeg laver dette indlæg med mine baggy pants, en stor hættetrøje, et tæppe, et par hyggesokker og ikke nok med det, også en lækker is kakao – den rene afslapning. ;-) I denne weekend har jeg ellers ikke det helt store, jeg skal - udover noget matematik, selvom det virkelig ikke gides, så skal det jo gøres … og så må det jo tages med lidt hygge (som kun vi danskere kan gøre det, hehe).

Hvad skal I lave denne weekend?

2 kommentarer:

  1. Sikke en lækker collage!
    - God søndag :)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  2. Der er ikke noget bedre end en dag på sofaen! Jeg er vild med BH'en på collagen!

    http://industrialbarbie.blogspot.com/

    SvarSlet