28.3.15

Paris.


Jubii, så er dagen endelig kommet, hvor jeg tager til Paris med min gode veninde Matilde. Vi skal afsted om 1 timer med bussen sammen med en masse andre unge på vores alder. Vi skal være afsted til på torsdag og skal ud og opleve en masse spændende sider af Paris. Desværre er der den ulempe, at jeg i denne periode ikke kommer til at blogge, men jeg vil selvfølgelig tage en masse billeder, som jeg vil vise, når jeg er hjemme igen. Jeg har resten af ferien herhjemme og derfor masser af tid til bloggen (forhåbentligt). ;-)
Men I må have det super godt, indtil jeg er tilbage igen. Lots of love <3

3 kommentarer:

  1. Håber du nyder det og gid det var mig! Vil så gerne til London eller Paris! Misunder dig ret meget ;)

    God aften!
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det skønt, håber I får en god tur!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  3. Heldige dig! Paris er sådan en fed by, jeg glæder mig til at se billederne! Hav en god tur :)

    Jeg har en giveaway kørende på min blog lige nu, så du kan kigge forbi lige HER og se, om det er noget for dig!
    Mathilde | MATHILDE JULIE

    SvarSlet