10.3.15

Once again…


Det har endnu engang stået lidt stille her på bloggen i de senere dage, men det er simpelthen grundet, at jeg igen er blevet ramt af en hård omgang sygdom med slem hoste og hovedpine, hvilket har betydet, at jeg har været liggende flere dage og derfor ikke haft mulighed for at lave noget, udover at stene tumblr, som I ser på collagen over, hehe. (Tjek gerne min tumblr ud - blogbysine).
Heldigvis er det begyndt at gå lidt bedre, så jeg vil forhåbentlig snart vende tilbage med nogle indlæg igen (bl.a. med en lille giveaway, men shh hehe).
Jeg vil bare lige lave en kort update herfra, så I ikke troede, at jeg var helt væk – håber ellers, at I har det godt. <3

2 kommentarer:

  1. Fed tumblr og god bedring! :-)

    www.amaliefernande.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak, Amalie! Jeg er heldigvis på toppen igen nu ;-)

      Slet