2.2.15

Last weekend in pictures.


Som I måske har lagt mærke til, har min blog ikke været smæk fyldt af indlæg i denne unge (generelt på det sidste har der været lidt stille – vil fortælle mere snart). Men denne her uge har stået på lidt af hvert. Som I ved, har jeg bl.a. haft fødselsdag i forrige weekend, og holdt derfor fødselsdag for pigerne i min klasse i denne weekend, som også nævnt i mit forrige indlæg. I onsdags var jeg sammen med en af mine ”gutter”, som jeg plejer at sige, Jonas, som I efterhånden godt kender - vi lavede ikke det helt store, slappede af og snakkede. Så var jeg som altid til dans og lavede kedelige matematik lektier efter skole. :P Ellers ser I billeder fra ugens løb på collagen over!
Min veninde kom forresten med det forslag, at jeg kunne lave en snapchat, som I kunne følge med i – vil det være noget?

Har I lavet noget spændende i denne uge?

2 kommentarer:

  1. Snapchat kunne være mega fedt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak for feedback, Boel. Vil bestemt overveje det.
      Ønsker dig en god aften <3

      Slet