21.2.15

Honey body butter.


Sidst men ikke mindst, for denne omgang, har jeg endnu et produkt med honning at vise jer – en af mine favorit body butters lige for tiden, nemlig denne her Honeymania body butter fra The Body Shop. Honning honning honning, hehe.
Denne body butter er virkelig lækker - dens struktur er lidt tyk, men den fugter rigtig godt på tørre steder. Jeg har også duften i lip butter, virkelig lækker – dog er jeg lidt træt af, at strukturen er ret hård, når man lige hurtigt skal have lidt på læberne, meeen ELSKER duften. <3 For at det ikke skal være løgn, har jeg også en body mist med honning duft, også fra The Body Shop – er blevet lidt afhængig af den her honning duft lige for tiden! ;-)

Kender I til honning duften fra The Body Shop?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar