3.1.15

A few new make-up products.




På ovenstående billeder ser I et par lækre make-up produkter, jeg været så heldig at få her i december måned, både nogen i julegave og også  i adventsgave ;-) Jeg har allerede fået afprøvet produkterne lidt – NYX Jumpbo eye pencil, i både farven Milk og Strawberry milk, og jeg må sige, det er blevet en del af min daglig make-up. Den lyserøde bruger jeg som en base, for den lyserøde farve, synes jeg, giver lidt ekstra og bliver ikke for meget til hverdag, og så tilføjer jeg bare en lidt mørkere lyserød ud i yndreconoret. Den hvide af dem kan jeg godt lide at bruge i vådlinjen af øjet, det får dem til at virke lidt mere fremhævede og store. Så begge er en del af min daglige make-up rutine. NYX blushen vil jeg være ærlig at sige, jeg ikke har brugt så meget, men en flot rosa farve – virkelig fin og sart på kinderne, og fin pigmenteret af, hvad jeg har brugt indtil videre. Puderen fra Soap and Glory er super matte gørende – hvilket jeg er mest til, da mit make-up look skal være mat. Og skal vi lige tage et moment for indpakningen, åhh det er så fedt.
 Så alt i alt, klart nogle gode produkter, som jeg uden tvivl kan anbefale – dog er jeg ikke helt sikker på, om man kan købe disse ting i DK, i hvert fald er mine købt i Tyskland og England!

Kan I anbefale nogle produkter, som I er helt vilde med?

Husk at jeg har en giveaway kørende lige i øjeblikket, på et Carrie ur - tjek det ud lige her!

2 kommentarer:

  1. Lækre produkter! Jeg har ikke prøvet nogen af dem selv, men kunne da godt tænke mig det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, for kommentaren! Jeg kan helt klart anbefale dem, nu har jeg haft dem igang i lidt længere tid, og er bestemt lige så glad for dem, som da jeg skrev indlægget - kan derfor udentvivl anbefales. ;-)

      Slet