1.12.14

Christmas Lookbook.



Glæædelig 1. december til alle jer dejlige følgere!
Nu er det officielt jul, og det betyder julestemning, hygge, indkøb, juletøj o.s.v. Jeg har derfor valgt at vise nogle jule lookbooks, fra Asos og H&M. Som I måske husker, viste jeg også nogle efterårs lookbooks tidligere i efteråret, lige her, og jeg tænkte derfor, at I skulle se nogle jule-outfits også, så I måske kunne få lidt inspiration til, hvad I både kunne have på til f.eks. julefrokost eller juledagene. Dem fra Asos er mere fine i det, mens H&M’s er en smule mere dagligdagagtige, vil jeg sige - så noget til hver en smag. ;-)
I øvrigt har jeg valgt ikke at lave en kalender hver dag i år, da jeg har meget at se til her op til jul – fordi vi skal lave projekt i skolen. Men jeg vil, så ofte jeg overhovedet kan, lægge indlæg op – og jeg vil prøve at lave forskellige juleindlæg med gave ideer, outfits, nogle diy’s og masser mere, forhåbentligt.
Men er der noget specielt I godt kunne tænke jer? Skriv endelig i kommentaren.

Hvilken lookbook synes I bedst om?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar