16.11.14

Christianes beauty-book.



Jeg har hørt en masse om denne her bog af Christiane Schaumburg-Müller, blandt andet har flere bloggere skrevet om den. Så jeg besluttede mig for, at jeg også skulle have den. Da jeg for noget tid siden var med nogle veninder ude og shoppe lidt, var der 50% på alt i boghandleren, så det var en super god mulighed for at få købt denne bog. Jeg har efterhånden fået kigget og læst den igennem! Generelt er jeg ikke den store læsehest, men den her bog har virkelig nogle gode tips og tricks omkring beauty, der er flere forskellige ting, bl.a. meget af hendes egen erfaring, nogle af hendes tips til at få nogle specielle make-up looks, og selvfølgelig masser billeder. Hvis I ikke har læst eller har den i forvejen, kan jeg i hvert fald anbefale den, for selvom man ved noget om make-up i forvejen, kan man få mange gode tips og tricks. ;-) Christiane har faktisk også en blog, som jeg godt kan lide at kigge lidt med i, jeg ved ikke om I kender den, ellers kan I da tjekke den ud her.

Har I læst denne bog?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar