3.11.14

Casual cardigan look.





| CardiganEnvii | Top – H&M | JeansPieces | Shoes – Ukendt, evt. Skoringen | Beanie CarharttQuintess | BagPieces | RingMiniinthebox, mener jeg nok | Braclet – Matas, støt hjertet |

Her i weekenden kiggede solen en smule frem, og det har faktisk været ret så lækkert vejr, dog stadigvæk lidt køligt – men det fine vejr skulle da udnyttes, så jeg fik taget nogle flere outfit billeder, som jeg selvfølgelig tænkte skulle deles med jer! Jeg valgte at smutte i et lidt mere casual basic outfit, med en lækker varm cardigan fra Envii, for at kunne holde varmen. Beanien tilføjede jeg for at have et twist af street, sammen med tasken, og selvfølgelig også for varmens skyld. ;-) Denne weekend har ikke stået på det helt store, jeg har lavet lektier, slappet af og sovet, som så mange andre weekender, hehehvad med jer hvad har I lavet her i weekenden?

Hvad synes I om outfittet?

3 kommentarer:

  1. Super lækkert outfit! Det er virkelig fint :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, skal du have - det er jeg glad for at du synes. :-)

      Slet
  2. Virkelig fint outfit! :) Elsker din cardigan og kan rigtig godt lide, at du styler den med sorte basic ting!

    SvarSlet