31.10.14

Another eyeshadow palette added to the collection.




Her for tiden er jeg helt forelsket i øjenskygge paletter, jeg bruger øjenskygge hver dag og har efterhånden flere forskellige paletter bl.a. Sleek, Naked 2, en fra Oriflame og andre. Jeg elsker palletter, for man har så mange forskellige farve-toner samlet, og på en mærkelig måde synes jeg bare, at de er så flotte.
Her for lidt tid siden var min mor i England, hvor hun købte mig nogle forskellige palletter med hjem, en af dem er den, I ser på overstående billeder fra mærket Barry M. Jeg har hørt flere snakke godt om Barry M’s make-up, bl.a. også neglelak, og da jeg skrev en seddel til, hvad hun skulle købe med hjem til mig, var jeg ikke i tvivl om, at det skulle være lige præcis denne her, da farverne er lidt anderledes end, hvad jeg har i forvejen, men stadigvæk er lidt friske afdæmpede farver, hvilket lige er mig! Jeg har ikke fået afprøvet den så meget endnu, men jeg glæder mig rigtig meget til at komme i gang med at få den brugt og finde nogle fine looks! ;-)

Kender I mærket Barry M, og har I noget fra det? Hvad synes I om den her palette?

7 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine farver - lige noget for mig! :-)

    www.sannenoerbjerg.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Bestemt ja, er også helt vildt med farverne - dejlige sommeragtig og slet ikke for meget, kan sagtens bruges til hverdag. ;-) Kan klart anbefale den, og så står den også til en rimlig pris!
      Tusind tak, for din kommentar Sanne. <3

      Slet
  2. Synes også de er super fine - meget naturlige, men smukke!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig, neutrale så de sagtens kan bruges til dagligt brug - også når de er så lyse sommeragtig i det, som sagt. ;-)
      Mange tak, søde Frederikke <3

      Slet
  3. Sikke nogle smukke farver! Æskens farve er også virkelig dejlig, bliver helt glad af at kigge på dem. De minder mig om foråret.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, har det faktisk på helt samme måde, det er en super dejlig farve æske - elsker at den ikke er sort, grå eller ligende som mange er! Og selve øjenskyggerne, har jeg også sådan med at de er sådan lidt mere friske, end hvad jeg plejer at have. ;-)
      Takker for din kommentar. <3

      Slet
  4. Barry M's neglelak er skønt! Det er et af mine yndlingsmærker, fordi det dækker godt og så er det fantastisk til prisen. Det er først for nyligt at jeg har kastet mig over deres make-up. Har prøvet noget til brynene, hvilket jeg også er ret glad for - du må endelig sige til, om paletten er god, for så skal den da også på listen over ting jeg skal have fat i :)

    SvarSlet