8.9.14

Once again, on a trip.


Hej sweeties. <3
Lige en hurtig update herfra – lige nu er jeg fuldt i gang med at pakke, for i morgen skal jeg på fælleslejerskole, til Ringe. Jeg vil derfor bare lige lave et kort indlæg, om at der fra i morgen af (tirsdag), til og med fredag ikke kommer noget op her på bloggen – da jeg ingen mulighed har for at nå og lave indlæg, desværre. Men jeg er kun væk i 4 dage og vil derefter blogge på lørdag, eller søndag igen. ;-)
Men I må have en dejlig uge – kommer til at savne jer og bloggen, men vi ”ses” jo snarest igen!

8 kommentarer:

  1. Ønsker dig en rigtig fed tur :)

    SvarSlet
  2. Håber du får en skøn tur!

    knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, søde Frederikke - havde en super dejlig tur, tak!<3

      Slet
  3. Det lyder rigtig hyggeligt -ha' en god tur!

    aseaofinspiration.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det virkelig også - tusind tak, skal du have!:-)

      Slet
  4. Håber du havde en god tur! Jeg kan rigtig godt lide den collage, du har lavet! :D

    Mathilde | MATHILDE JULIE

    SvarSlet
    Svar
    1. Havde bestemt en super god tur, tak. :-) Tusind tak, det er jeg rigtig glad, for at du synes!

      Slet