26.8.14

Mon Coeur – Mon Amour.




Som jeg nævnte i mit forrige indlæg, var jeg her i weekenden et smut i Borgen (et shopping-center) for at kigge og shoppe lidt – og som jeg også nævnte, havde jeg fået købt lidt, som I skulle se snarest. Og jeg tænkte så derfor, at I allerede skulle se en af tingene i dag – nemlig en sweatshirt fra H&M. Nu hvor vejret jo er begyndt at blive køligere, skal der noget varmere tøj til, og denne sweatshirt har jeg 3-4 stykker af i samme model, og jeg er så super glad for dem – de er lækre at have på, lige tilpas i tykkelsen til her om efteråret, og så er de enormt billige, efter min mening. ;-)
I kan finde min sweatshirt her, og de andre modeller også.

Hvad synes I om sweatshirten?

2 kommentarer:

  1. Fed bluse, der klæder dig rigtig godt! :)

    SvarSlet
  2. Hvor ser du sød ud. :)
    Elsker sweatshirts!!

    SvarSlet